Het Park Inn-verhaal

Slaap goed. Leef goed.
Park Inn® is een origineel en energiek middenklasse hotelmerk dat vriendelijkheid en gastvrijheid biedt tegen een aantrekkelijke prijs. Wij richten ons op wat daadwerkelijk belangrijk is: comfortabele bedden, schone badkamers, service met een lach en een louter plezierige ervaring. Onze 100+ hotels in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) en Noord-Amerika zijn trots op hun fantastische voorzieningen, kleurrijke en moderne interieurs en innovatieve restaurants, zodat gasten van de beste ervaring kunnen genieten - elke keer weer.

Servicefilosofie
De servicefilosofie van Park Inn is de hoeksteen van onze overtuiging een persoonlijke relatie te willen bouwen met onze gasten. De punten uit deze filosofie zorgen ervoor dat u een geweldig verblijf bij ons heeft, elke keer bij ieder Park Inn-hotel.

  • Adding Color To Life℠
    Ervaar onze warme en vriendelijke Adding Color To Life-gastenservice, ontworpen om uw verblijf leuk, comfortabel en ongecompliceerd te maken. Als onderdeel van alle Park Inn-hotels in de Amerika's is Adding Color to Life een belangrijk deel van de kenmerkende gastenervaring bij Park Inn. Deze servicehouding wordt weergegeven in de positieve houding en professionele, attente benadering die ons personeel iedere dag laat zien om een echt, gedenkwaardig verschil te maken voor iedere gast.

  • Yes I Can!SM
    Ervaar de warmte van de unieke ‘Yes I Can!’- servicefilosofie van Park Inn, waardoor wij ons onderscheiden van de concurrentie. Toegepast in alle Park Inn-hotels in Europa, Afrika en het Midden-Oosten ligt onze ‘Yes I Can!’- servicehouding in het centrum van onze interacties met gasten, waarbij we hen onze onverdeelde aandacht geven. Dit wordt getoond in de positieve houding en professionele benadering die ons personeel iedere dag weer laat zien om een onvergetelijke gastervaring te leveren.

    Bij Park Inn is Yes I Can! ons bedrijfsmotto en een levensstijl die ons begeleidt bij het aangaan van iedere uitdaging en het identificeren van iedere kans. Of onze gasten nu in Londen of St. Petersburg, Muscat of Parijs zijn, ze krijgen gegarandeerd constant geweldige service.

J.D. Power Award

"Park Inn heeft de eerste plaats behaald op het gebied van gasttevredenheid in middenklasse full-services hotels in de J.D. Power and Associates 2009 European Hotel Guest Satisfaction Index Study℠. De resultaten zijn gebaseerd op de reacties van Europese gasten die in een hotel in Europa verbleven tussen mei 2009 en september 2009, gemeten over 17 hotelketens. Bezoek jdpower.com voor meer informatie over deze prijs." Of lees meer hier.

Kleurrijke geschiedenis van Park Inn

  • 2000 - Carlson Hotels koopt het merk Park Inn van Olympus Hospitality Group
  • 2002 - Carlson Hotels tekent een master-franchise-overeenkomst met The Rezidor Hotel Group om Park Inn, Country Inns & Suites en Regent hotels in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA regio) te ontwikkelen
  • 2003 - Rezidor creëert en lanceert het nieuwe Park Inn. De Park Inn reis in de EMEA-regio begint met de opening van het eerste hotel, het Park Inn Berlin Alexanderplatz met 1.012 kamers. Acquisitie van 14 hotels in Zweden van de Winn Group.
  • 2005 - Zeven hotels in Duitsland van de Event Hotels-groep worden omgezet in het Park Inn-merk
  • 2006 - Het merk breidt zich snel uit door EMEA van 0 tot 60 hotels in vier jaar en ervaart een constante groei in Duitsland, Ierland, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.
    Het eerste Park Inn-hotel wordt geopend in Rusland, een opvallend, speciaal gebouwd hotel in Jekaterinenburg
  • 2007 - Het merk bereikt een mijlpaal met meer dan 100 Park Inn-hotels in EMEA, zowel operationeel als in ontwikkeling.
    Een Park Inn Airbus gaat vliegen - een uniek partnerschap met Germanwings waarbij de luchtvaartmaatschappij een van haar vliegtuigen in de Park Inn-kleuren verft.
  • 2008-2010 - Park Inn bouwt verder aan haar succesvolle groei in EMEA en breidt haar aanwezigheid uit naar belangrijke landen en opkomende markten in Tsjechië, Estland, Litouwen, Nigeria, Oman, Polen, Saudi-Arabië, Slowakije, Tunesië en de Verenigde Arabische Emiraten. Groei van het middenklasse merk heeft een vonk doen overslaan naar de Verenigde Staten
  • 2010 - Park Inn vergroot haar bereik wereldwijd door uit te breiden in belangrijke steden in de VS, Canada en Azië-Pacific