Veelgestelde vragen over de Beste-tariefgarantie

V: Hoe kan ik een claim indienen als ik een lager tarief op een andere website zie?
A: Gebruik voor het indienen van een claim het online claimformulier.

V: Wat heb ik nodig om een claim in te dienen?
A: U hebt de informatie nodig die verband houdt met de merkwebsite waarop u hebt gereserveerd, en specifieke informatie die verband houdt met het lagere tarief dat u hebt gevonden (tarief, websiteadres, datum waarop gevonden).

V: Moet ik binnen een bepaalde tijd mijn claim indienen voor de Beste-tariefgarantie?

A: Ja. U dient uw claim binnen 24 uur na de originele boeking en ten minste 48 uur voor middernacht (lokale tijd) van de aankomstdag bij het hotel, in te dienen.

V: Hoe worden claims met betrekking tot de Beste-tariefgarantie gecontroleerd?
A: Wanneer u een claim indient, bekijken wij de beschikbaarheid van het lagere tarief en controleren of het tarief voldoet aan de voorwaarden van de Beste-tariefgarantie. Het tarief moet beschikbaar zijn voor iedereen en moet geboekt kunnen worden in de lokale valuta van het land waarin het hotel is gevestigd. Als het lagere tarief niet langer beschikbaar is, is de garantie niet van toepassing.

V: Hoe wordt de korting verrekend als de lagere kamerprijs wordt toegepast?
A: Als u het gehele bedrag nog niet voorafgaand aan uw verblijf hebt betaald, zal het kamertarief op uw reservering worden verlaagd naar het lagere tarief, inclusief een extra korting van 25%. Als u het gehele bedrag van uw verblijf al via onze merkwebsites vooruit hebt betaald, zal het hotel het gehele bedrag van het originele tarief terugstorten op uw creditcard en daarna het nieuwe, lagere tarief, met aftrek van de 25% korting, in rekening brengen op diezelfde creditcard.

V: Moet ik bij het inchecken bij hotel iets tonen?
A: Wij verzoeken u bij het inchecken het nummer van uw reserveringsbevestiging te laten zien. Wanneer de klantenservice u een nieuw bevestigingsnummer geeft na het toewijzen van uw claim, dient u dat nieuwe nummer te laten zien.

V: Is de Beste-tariefgarantie van toepassing op tarieven ongeacht de website waarop deze worden gevonden?
A: We garanderen alleen boekingen die zijn gedaan op onze merkwebsites (dat wil zeggen:radissonrewards.com, radissoncollection.com, radissonblu.com, www.radissonblu-edwardian.com,radisson.com, radissonred.com, parkplaza.com, artotels.com, parkinn.com en countryinns.com